Marknadsföring och personalvård på Ängsö Golfklubb

Använd Ängsö Golfklubb för Din och personalens rekreation och för avspända kundkontakter. Ängsö Golfklubb erbjuder en kreativ miljö i en komplett golfanläggning nära naturen. Vi har ett vackert och funktionellt klubbhus med goda utrymmen för företagsgolf, representation och konferens. Restaurangen serverar dagens meny eller enligt dina önskemål.

Företagsgolf

Framgångsrika företag är duktiga på att vårda relationer. Företagsgolf är ett självklart verktyg i detta arbete. Härlig natur och avkopplande miljö gör golfen unik. Det är i få andra sammanhang du har chansen att samla dina affärsbekanta under så många timmar och ha roligt samtidigt. Vi tar hand om markservicen under tävlingen så att du och dina medarbetare kan ägna er åt kundvård.

Grundpaket företagsgolf måndag-torsdag

• Planering och förberedelser tillsammans med dig
  • Reklamplats (flaggor eller tält) på klubbhusområdet under dagen
  • Lunch med måltidsdryck
  • Framtagning av startlistor och utdelning av scorekort
  • Skyltar till deltävlingar ställs ut: närmast hål- och längsta drive-skyltar
  • Fria rangebollar
  • Efter tävlingen tar vi emot scorekorten och sammanställer resultatlistan

Pris (exkl. moms) löpande start från 700 kr per person
Pris (exkl. moms) kanonstart från 800 kr per person

Självklart skräddarsyr vi er företagsgolf, exakt så ni vill ha det. Vi har även tilläggstjänster för det där lilla extra!

Exempel på tilläggstjänster.

• Beat the pro.
  • Clinic med vår Pro.
  • Prova-på-kurser för ickegolfare.
  • Prisbord

För mer information och bokning, kontakta klubbchef Lars Gustavsson
tfn: 0707-44 10 12 e-post: kansli@angsogolf.org

Marknadsföring och personalvård på Ängsö Golfklubb

Konferens

Vårt konferensrum på övervåningen i klubbhuset har platser för upp till 40 personer. Whiteboard, projektor, OH, blädderblock och video finns i utrustningen. Ta med kollegor eller kunder och hämta inspiration och nya idéer i mysig lantmiljö. Skräddarsy er konferens efter era behov och önskemål!

I vårt grundpaket ingår:

• Fullt utrustat konferensrum med loungeavdelning
  • Fruktskål och vatten i konferenssalen
  • Förmiddagsfika med smörgås & kaffe
  • Lunch med måltidsdryck
  • Eftermiddagsfika med kaffe & kaka, alt. Korv med bröd/dryck

Pris från 390 kr per person ex. moms

Lägg till teambildande och roliga golfaktiviteter!

Golf, sällskapsrunda eller en lagtävling där alla kan vara med – oavsett handicapstatus*

• Pris 18 hål inkl. grundpaket från 820 kr ex. moms (vid grupp om minst 10 pers.)
  • Pris 9 hål inkl. grundpaket från 640 kr ex. moms (vid grupp om minst 10 pers.)

I priset ingår komplett tävlingsservice med golfvärd.

Golfclinic 2 h – utvecklas eller lära sig från början? Vi anpassar clinicen efter deltagarna! Pris från 280 kr per person (vid grupp om minst 10 pers.)

Vid s.k. scrambletävling finns inget krav på tidigare erfarenhet av golf. Dock ska minst en person i bollen ha officiellt hcp.

Samarbete med Ängsövägens aktörer
Möjlighet finns även att rida islandshästar, besöka Kungsbyns Djurpark och Engsö Slott eller varför inte besöka någon av Ängsövägens hantverkare? Ute på Ängsö finns något för alla!

För mer information och bokning
Tfn: 0707-44 10 12 eller e-post: kansli@angsogolf.org

Välkomna till Ängsö Golf & Event!