Information från Västerås Indoor Golf!

Hej medlem.

När sommaren så småningom går över i höst och vinter är vi glada att vi är partnerklubb till Indoor Golf Group och Västerås Indoor Golf!
De kommer om några veckor bjuda in till ett uppstartsevent där ni får spela gratis, prova på och lära er mer om TrackMan samt höra mer om vad vi kommer ha för aktiviteter där under vintern.
Redan nu vill vi informera er om att teckna medlemskap hos Indoor Golf Group – det är rabatterat för dig som är medlem i Ängsö Golfklubb.
Medlemskapet ger i år högre rabatter än förra året, bättre drop-in-pris och det finns fler alternativ.
Med kod: Partner990 får du 260 kr rabatt på deras Guld- och Seniormedlemskap (ord. pris 1250 kr) som ger dig:
– 2 fria timmar (teckna nu under deras kampanj så får du 3 timmar!)
– 20% rabatt på alla bokningar (Senior får 30% på vardag kl 10-17)
– Drop-in-singelpris fr. 160 kr
– 10% rabatt på allt hos IGG Concept Store

Med kod: Partner100 får du 100 kr rabatt på deras Junior- och Silvermedlemskap. De kostar 595 kr respektive 495 kr.
Juniormedlemskapet ger 40% rabatt på så kallade Low Time-tider.
Se mer info och teckna medlemskap här: https://indoorgolfgroup.se/medlemskap/

Utöver rabatterat medlemskap och ett par fria event för våra medlemmar arrangerar Indoor mycket egna aktiviteter under vintern som ni kan ta del av.
Vi hoppas ni ser till att hålla svingen varm hela vintern!