Greenfee

Junior (tom 21 år) 260 kr 310 kr
Vardagsmedlem i ÄGK 0 kr 310 kr
Non Residentmedlem i ÄGK 260 kr 310 kr

9-håls Greenfee v.15 – 39.
Vardag och Helg: 350 kr
OBS: Kan ej kombineras med andra rabatter.

Pay & Play
På helgfria tisdagar öppnar vi upp banan för Pay & Play-spel. Det enda kravet är att minst en person i bollen har officiellt handicap. Pay & Play-gäster anmäler sig och betalar greenfee enligt gällande prislista.

Samarbete 2024 Ängsö GK – Surahammars GK
Fullvärdiga medlemmar i Ängsö GK och Surahammars GK spelar fritt på varandras banor på helgfria vardagar samt efter klockan 13.00 på lördag, söndag och helgdag under perioden 1 maj – 31 oktober under förutsättning att båda banorna är öppna med ordinarie greener. Tävlingsgreenfee erläggs dock som vanligt.

GKplus
Fullvärdiga medlemmar i nedanstående klubbar spelar fritt på varandras banor på helgfria vardagar samt efter klockan 13.00 på lördag, söndag och helgdag under perioden 1 maj – 31 oktober (max 10 spel per bana och år). Vid spel före kl. 13.00 på lördag och söndag och helgdag betalas ordinarie greenfee.
Tävlingsgreenfee erläggs vid alla tider.

Burviks GK, Friiberghs GK, Grönlunds GK, Hallstaviks GK, Roslagens GK, Torshälla GK, Trosa GK, Vassunda GK, Åkersberga GK samt Ängsö GK.

Fritt spel för juniorer 2023
Detta gäller för 2023 (ej Frösåker GCC): Fritt spel för juniorer upp till 21 år i Västmanlandsklubbarna (ej Frösåker GCC) under perioden 1/6 – 31/8 måndag-fredag.
På helger gäller normala greenfee-regler.

Arboga GK, Fagersta GK, Fullerö GK, Hälla GK, Köpings GK, Orresta GK, Sala GK, Skerike GK, Surahammars GK, Tortuna GK och Västerås GK

Golfamore
Vi är med i Golfamore (f.d. Golfhäftet).
Detta innebär att du som har golfhäftet erbjuds att spela på Ängsö GK vid ett tillfälle/säsong på valfri helgfri vardag till 50 % av ordinarie greenfee.